Lakierowanie proszkowe

Opcja taka jak lakierowanie proszkowe, to w sumie też niezły biznes, bo właśnie tak dość często lakieruje się ramy rowerów i wiele powszechnie dostępnych przedmiotów użytkowych. Minus tego typu lakierowania tkwi w tym, że ten lakier proszkowy nanosi się elektrostatycznie, a następnie utwardza za pomocą ( http://www.cswi.edu.pl/ ) specjalnych przemysłowych pieców, czyli ta opcja niestety swoje kosztuje, bo potrzeba do tego masy drogiego osprzętu. Plus tkwi rzecz jasna w tym, że w tego typu linię inwestuje się jedynie raz, a potem się już tylko zarabia na takowej. Nie chodzi tu rzecz jasna tylko o zlecenia od firm powiązanych z tego typu lakierowaniem, ale też i o zlecenia od osób prywatnych powiązane z lakierowaniem ramy roweru lub ramy auta terenowego. Usługi tego rodzaju rzecz jasna swoje kosztują, ale tego typu lakier jest odpornym na zarysowania, a nawet na uderzenia młotem i dlatego też ta konkretna opcja jest niemal normą, jeśli chodzi o meble przemysłowe używane choćby w warsztatach samochodowych.

Ciekawe zlecenia.

Lakiernie proszkowe mogą się nawet podjąć polakierowania stołu warsztatowego ze ścianka narzędziową, który jest autorskim dziełem jakiegoś mechanika amatora. Mowa tu dokładnie o tym, że takie zlecenia jest jednym z wielu dla lakierni proszkowych, czyli taki stół warsztatowy rozłożą, polakierują tak by lakier proszkowy potem umożliwił złożenie i złożą taki mebel przemysłowy. Takie firmy mogą też go nawet odstawić do domu klienta indywidualnego, choć zdecydowanie bardziej cieszy takich przedsiębiorców zlecenie powiązane z pomalowaniem setki stołów warsztatowych, bo tu chodzi o to, że taki warsztat malujący zużywa w trakcie malowania dość znaczną ilość energii elektrycznej, a energia ta nie może być od tak sobie straconą i co równie istotne ilość zleceń musi być dostatecznie dużą, po to by konkretna firma wypracowała zysk. Jego wypracowanie jest rzecz jasna opcją łatwiejszą w przypadku tych sporych miast, bo właśnie tam często bywa prościej i co równie istotne jest tam wielu klientów.

Zawiłe projekty.

Nie od dziś pewnym jest to, że lakierowanie proszkowe jest opcją łatwiejszą wtedy gdy maluje się tę setkę lub tysiąc wahaczy, bo w ich przypadku wiadomo, że nie można zamalować tych otworów technologicznych na śruby od strony wewnętrznej. Tego typu zlecenie pozornie wygląda na najłatwiejsze, ale proszkowo lakieruje się też bardziej złożone konstrukcje, które trzeba rozmontować, polakierować zgodnie z wymogami klienta, a następnie złożyć i zapakować tak by klientowi podarować daną rzecz na palecie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here