Dobra hurtownia Yerba Mate

0
Dobra hurtownia Yerba Mate

Ostrokrzew Paragwajski to roślina która nie występuje naturalnie w Europie. Z tego powodu, wszystkie sklepy w Polsce oferujące susz, muszą go kupować w hurtowniach, które pozyskują ogromne ilości towaru od dystrybutorów. Transport yerby odbywa się w sposób optymalny. Kontenery muszą być odpowiednio zabezpieczone, ponieważ susz źle znosi wilgoć, a wielu producentów pakuje go w opakowania papierowe lub kartonowe. Z tego tez powodu, niektóre firmy decydują się na transport do Europy w ogromnych opakowaniach, a dzielenie na mniejsze porcje i pakowanie obywa się już po przybyciu transportu do miejsca docelowego.

Ceny i obsługa

Dobra yerba mate hurtownia może zapewnić produkt w dużych ilościach i dobrej cenie. Często nie bylibyśmy wstanie wynegocjować równie dobrych cen, nawet kupując bezpośrednio od dystrybutora. Doświadczenie pozwala również na bezpieczne dostarczenie do kupującego hurtowych ilości produktu. Jednocześnie, współpraca z hurtownią umożliwia oszczędzenie pieniędzy na magazynowaniu, ponieważ możliwe są częstsze dostawy mniejszych ilości. Ułatwiamy sobie również sprawy podatkowe, opłacając fakturę wystawioną przez polską firmę.

Dostęp do nowości i popularnych marek

Jedna z najpopularniejszych marek Yerba Mate – Pajarito wysyła swoje produkty tylko zgodnie z listą oczekujących. Wynika to z ogromnego zainteresowania jej produktami. Dostanie się na tę listę bezpośrednio, wymaga dużej dozy cierpliwości lub znajomości. Współpracując z hurtownią, zupełnie się tym nie przejmujemy, cały proces jest na głowie naszego dostawcy. Dodatkowo, dobra hurtownia ma możliwość dostarczania rynkowych nowości w szybkim tempie. Dzięki temu, możemy zaoferować w swoim sklepie produkty zaraz po ich premierze, a czasem nawet przed oficjalnym pojawieniem się produktu na rynku. Jest to szczególnie ważne, w wypadku różnego rodzaju edycji premium, które często mają bardzo ograniczoną ilość wyprodukowanych opakowań. Dobra współpraca pozwala na budowanie własnej marki oraz zwiększanie zaufania wśród klientów. Odpowiednio dobrany dostawca będzie wstanie zapewnić nam ciągłość oferty.

Tłumaczenia medyczne – co sprawia, że są tak trudne?

0
Tłumaczenia medyczne

Tłumaczenia medyczne to jedna z najtrudniejszych i najbardziej powszechnych usług wykonywanych przez biura tłumaczeń i tłumaczy przysięgłych. W branży medycznej wykorzystuje się specyficzny język i terminologię. Niesamowicie istotne jest również dokładne przetłumaczenie tekstu. Prawidłowo wykonane tłumaczenie to również bezpieczeństwo pacjentów i komfort dla lekarzy.

Co to znaczy “tłumaczenie medyczne”? Kto się nimi zajmuje?

Specjalista zajmujący się tłumaczeniem tekstów medycznych i farmaceutycznych musi być bardzo dobrze przygotowany i znać nie tylko oba języki, ale również posiąść dogłębną wiedzę w dziedzinie, której dotyczy tłumaczenie. Podobnie jak lekarz, powinien mieć specjalizację, w której będzie ekspertem. Może również zdecydować się na tłumaczenie jednego rodzaju dokumentów, ale dotyczących różnych obszarów zdrowia (np. tłumaczenia badań klinicznych). Tłumaczenia związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek oraz tłumaczenia badań klinicznych muszą wykonywać eksperci doskonale obeznani w konkretnej dziedzinie i znający dany produkt. Poza tym konieczna jest oczywiście znajomość trudnej terminologii i perfekcyjne władanie językiem. Tłumaczenia medyczne mogą dotyczyć także np. przetłumaczenia karty choroby lub wypisu ze szpitala. Coraz częściej z usług profesjonalnych tłumaczy korzystają firmy farmaceutyczne w celu stworzenia efektywnych materiałów marketingowych. W takiej sytuacji przetłumaczony tekst jest zazwyczaj przekazywany grupie pracowników, którzy odpowiadają za przygotowanie reklamy.

Rodzaje tłumaczeń, których najbardziej potrzebują placówki medyczne

Coraz częściej do biura tłumaczeń zwracają się osoby odpowiadające za funkcjonowanie placówek medycznych. W ostatnich latach do Polski przyjechało wielu obcokrajowców, m.in. z Europy Wschodniej i z Azji, dlatego służba zdrowia musi być gotowa na okazanie pomocy i usług przybyszom z innych państw. Szpitale i przychodnie potrzebują przede wszystkim następujących tłumaczeń. Podstawą jest strona internetowa, która jest wizytówką instytucji i głównym źródłem informacji, dlatego powinna być dostępna w kilku językach. Przychodnie i szpitale to z reguły duże budynki, dlatego bardzo dużym ułatwieniem dla obcokrajowców będzie zastosowanie oznaczenie w językach często używanych przez pacjentów. Przetłumaczone powinny być również informacje ogólne o placówce oraz ostrzeżenia o zagrożeniach. Jeszcze ważniejsze jest tłumaczenie formularzy i dokumentów, które muszą być wypełnione i podpisane przez pacjentów. Jeśli pacjenci zagraniczni przekazują historię choroby lub badania w języku innym niż polski, przychodnia czy szpital również powinny zlecić profesjonalne tłumaczenie. Placówka medyczna może się także zdecydować na tłumaczenie ulotek leków oraz zaleceń lekarskich, dotyczących przyjmowania środków leczniczych. Informacje na ulotkach są często sformułowane w taki sposób, że nawet osoby, których pierwszym językiem jest polski, mogą mieć problem z ich interpretacją, nie mówiąc już o obcokrajowcach.

Jak wybrać profesjonalną drukarnię do przygotowania materiałów reklamowych?

0
Jak wybrać profesjonalną drukarnię do przygotowania materiałów reklamowych

Druk reklamowy to bardzo szeroki termin, pod którym może się kryć wiele rodzajów reklam. Możemy do niego zaliczyć drobne materiały reklamowe jak np. ulotki, wizytówki i plakaty, jak i wielkoformatowe realizacje, które najczęściej trafiają na ściany budynków, billboardy oraz słupy ogłoszeniowe. Wykorzystanie druków reklamowych to bardzo skuteczny sposób na promocję firmy i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. W przypadku drukarni podobnie jak przy wyborze innych usługodawców, konieczne jest poświęcenie czasu na znalezienie najlepszej firmy. Jak to zrobić? Na co powinniśmy zwracać uwagę przy wyborze drukarni?

Oferowane usługi a indywidualne potrzeby klienta

Podstawowym kryterium jest oczywiście zakres usług oferowanych przez drukarnię. Wśród nich powinien znaleźć się także druk reklamowy, który chcemy zrealizować. Zanim wybierzemy konkretnego wykonawcę, sprawdźmy więc, jakie usługi z zakresu materiałów reklamowych są przez niego aktualnie realizowane. Trzeba pamiętać, że nie wszystkie drukarnie specjalizują się w usłudze, jaką jest druk wielkoformatowy. Jedną z drukarni, które mogą zaoferować profesjonalne wykonanie dużych materiałów reklamowych, jest Shark Design. Istotnym kryterium wyboru jest także to, że firma realizuje wiele zamówień niestandardowych, co pozwoli na skorzystanie z jej usług w praktycznie każdej sytuacji. Wybierając drukarnię z szeroką ofertą, możemy nawiązać współpracę z firmą, która będzie mogła nam pomóc w przyszłości – np. przy kolejnym zleceniu reklamowym.

Jakość na papierze – próbki materiałów i wydruków

Szerokość oferty i gotowość na wykonywanie niestandardowych usług są bardzo istotne, jednak najistotniejszym kryterium wyboru drukarni jest jakość świadczonych przez nią usług, która powinna być na najwyższym możliwym poziomie. Ma to szczególne znaczenie w przypadku druku reklamowego, który musi być niezwykle starannie zrealizowany z dbałością o najdrobniejsze detale. Jakość reklamy mówi bardzo dużo o samej firmie, jakości jej usług oraz podejścia do klientów. Oznacza to więc, że bardzo niedbale wykonana reklama może przynieść wręcz odwrotny skutek. Zapoznając się z realizacjami wybranego wykonawcy, warto osobiście obejrzeć oraz ocenić jakość papieru, na którym wykonany zostanie nasz druk reklamowy. W miarę możliwości warto poprosić o pokazanie przykładowych projektów lub dostęp do portfolio.

Profesjonalna obsługa i wsparcie drukarni przy realizacji projektów

Nie mniej istotna przy wyborze drukarni jest także jakość obsługi oraz podejście do klienta. Pewne wnioski można wyciągnąć już po samej komunikacji z wykonawcą – zwracamy uwagę na to, jak szybko otrzymujemy odpowiedni na nasze zapytania. Zastanawiamy się również, jak treściwe są odpowiedzi oraz, czy firma jest gotowa na wyjście naprzeciw naszym oczekiwaniom. Jeśli już na samym początku współpracy zauważymy, że musimy się niemal dopraszać o przygotowanie wyceny to znak, że lepiej poszukać bardziej profesjonalnego wykonawcy. W przypadku współpracy z profesjonalną drukarnią powinniśmy również otrzymać pewne porady, które pomogą nam w dobraniu najlepszego rozwiązania.

Przechowywanie dokumentów firmowych – najważniejsze zasady oraz wytyczne RODO

0
Przechowywanie dokumentów firmowych

Aby nie zostać obciążonym wysoką karą, przedsiębiorca musi zadbać o to, w jaki sposób przechowuje dokumentację. Poznanie wymogów prawnych jest tutaj kluczowe. Te jednak regularnie się zmieniają. Pewne niewielkie zmiany przepisów zazwyczaj dotyczą okresu przechowywania.

Jak wygląda praca drukarza?

0
drukarz

Do dzisiaj możemy odczuć jak dużym wynalazkiem cywilizacyjnym było wynalezienie druku. Od czasów kiedy Gutenberg dokonał swojego przełomu minęły już Wielkiej, a sztuka oraz technologia przenoszenia słów na papier znaczące się rozwinęła. Oznacza to w dużym stopniu, że drukarze są wciąż potrzebni. Pomimo wielkiego postępu technologicznego, nadal czasopisma, listy oraz zaproszenia znajdują swoich odbiorców. Czy zastanawiałeś się kiedyś jak to wygląda „od kuchni”? Jak wygląda praca drukarza?

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/jak-wyglada-praca-drukarza/

Praca drukarza – praca ze specjalistycznymi maszynami

Mimo tego, że współczesna technika przyniosła na wiele udogodnień, drukarz nadal jest pożądanym zawodem. Zaopatrzenie maszyn ciężkie zwojem papieru, drobiazgowe śledzenie błędów oraz bardzo precyzyjne dostosowanie kroju oraz temperatury kolorów to tylko kilka zadań, które musi wykonać drukarz. Obsługa maszyn ma miejsce w dużym hałasie oraz pod presją goniących terminów. Nie możemy przecież narazić klienta na długie czekanie. Zwłaszcza tego, w który dopłaci za swoją usługę w ekspresowym tempie. Odpowiedzialność drukarza to również wysoka jakość wydruku oraz przestrzeganie odpowiednich parametrów ciągle uzupełnianie farb drukarskich, to również zadanie, które musi spełniać drukarz w swojej pracy. 

Praca drukarza – praca z chemikaliami

Aktywność z chemikaliami posiada negatywny wpływ na nasz punktach oddechowy, a więc nie może jej wykonywać ktoś, kto na tym polu posiada zdrowotne niedociągnięcia. Praca drukarza przebiega przeważnie w formie kilkunasto godzinnych zmian. Najpierw drukarnia otrzymuje projekt od klienta, który musi być zrealizowany do wydruku. Bywa również tak, że muszą oni wykonać go dopiero zatrudnieni projektanci. Kolejnym krokiem, który drukarnia musi spełnić jest sprawdzanie pod kątem spełnienia wszystkich parametrów technicznych. Po tym kroku następuje czas działania. W maszynach zostaje uzupełniony papier oraz farby. Maszyny poligraficzne ustawia się pod odpowiednim kątem. Ten etap zostaje nadzorowany przez drukarza. W momencie gdy tworzy się książka czy czasopismo praca jest angażująca oraz ciężka. Do obsługi 4 maszyn potrzebne jest aż 12 drukarzy.

Zobacz też: http://vbeta.pl/drukarz-czym-sie-zajmuje-i-jak-nim-zostac/

W jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą?

0
zamykanie działaności

Jeżeli nie miałeś szczęścia w biznesie, zabrakło ci klientów, zawiózł twój marketing czy też źle przygotowałeś biznesplan. Oznacza to najprawdopodobniej będziesz musiał zamknąć swoją działalność gospodarczą. Nie ma się co jednak nie ma się co jednak przejmować, ponieważ takie rzeczy zdarzają się nawet najlepszym. Nie mamy na takiej czynniki wpływu. Jeżeli nie Wiesz w jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą – bez obaw! Pokażemy Ci krok po kroku jak to zrobić.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/jak-zamknac-dzialalnosc-gospodarcza/

W jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą?

Działalność gospodarczą możemy zamknąć równi łatwo i jak ją otworzyć. W tym celu nie musimy nawet wychodzić z domu. Wszystko możemy załatwić przez internet. Jeżeli chcesz zamknąć swoją działalność gospodarczą, przede wszystkim musisz złożyć odpowiedni wniosek do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, czyli w skrócie CEIDG. Dla ułatwienia podamy, że jest to formularz CEIDG-1.

Możemy zrobić to osobiście udając się do urzędu gminy, przez internet wchodząc na stronę internetową CEIDG oraz korespondencyjnie. Jeżeli chcemy zrobić tą przez internet wymagane będzie posiadanie profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego. W sytuacji kiedy decydujemy się na korespondencyjne załatwienie sprawy nasz podpis powinien być poświadczony przez notariusza.

Innym rozwiązaniem w przypadku kiedy nie Czujemy się na siłach, aby wypełnić samodzielnie wniosek możemy zamknąć swoją działalność gospodarczą przez telefon. Wystarczy, że zadzwonimy do centrum pomocy, na numer infolinii podany na stronie CEIDG. Wówczas będziemy musieli udać się do urzędu gminy oraz podać kod, który po zakończeniu rozmowy otrzymamy sms-em.

Z rejestru przedsiębiorców zostaniemy skreśleni najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu:

• Wysłania wniosku elektronicznego 

• Osobistego złożeniu dokumentów w urzędzie gminy

• Doręczenia wniosku do Urzędu, jeżeli zdecydowaliśmy się na opcję korespondencyjną

Po wykreśleniu działalności z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, nie musimy informować już pozostałych organów, ponieważ informacja została automatycznie przesłana do Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych czy też kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego.

W jaki sposób zamknąć działalność gospodarczą przez internet?

Jest to najmniej skomplikowany sposób. Wystarczy że wyjdziemy na stronę internetową Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i odnajdziemy tam odpowiednią zakładkę. Następnie wypełniamy wniosek i potwierdzamy go profilem zaufanym, czy też podpisem elektronicznym. Musimy wcześniej zarejestrować się w serwisie CEIDG. Jeżeli nie chcemy się rejestrować, musimy wypełnić wniosek elektronicznie i podczas wizyty w Urzędzie Gminy podać numer wniosku, który pojawia się na stronie CEIDG.

Zobacz też: http://vbeta.pl/w-jaki-sposob-nauczyc-dziecko-liczyc-pieniadze/

Skanowanie i digitalizacja dokumentów firmowych to nie tylko zabezpieczenie danych

0
Skanowanie i digitalizacja dokumentów firmowych

Skanowanie i digitalizacja dokumentów to sposób na zwiększenie bezpieczeństwa informacji. Jeśli dokument papierowy się zagubi lub ulegnie zniszczeniu, zawsze będzie możliwość odwołania się do jego cyfrowej wersji. Ale taki proces to nie tylko korzyści wynikające z zabezpieczenia danych.

Jak zoptymalizować pracę swojego przedsiębiorstwa?

0
Jak zoptymalizować pracę swojego przedsiębiorstwa

ERP czyli Enterprise Resource Planning to skoncentrowany system zarządzania opierający się na programach komputerowych. Wdrożony do firmy pozwala na zaoszczędzenie sporo nerwów, czasu i pieniędzy, oraz zwiększenie wydajności przedsiębiorstwa.

Gdzie kupić szafy metalowe do firmy?

0
Gdzie kupić szafy metalowe do firmy

Sterta dokumentów i papierów do przechowywania to rzeczywistość, z którą mierzy się każde biuro i firma. Powinny być one przechowywane w bezpiecznych warunkach, a także umożliwiać szybkie znalezienie potrzebnego w danym momencie dokumentu. To właśnie dlatego właściciele firm inwestują w specjalne szafy metalowe, które są funkcjonalne i pomagają w lepszej organizacji pracy biura. Pytanie jednak brzmi, u jakiego producenta najlepiej kupić jest tego typu szafy?

Gdzie kupić szafy metalowe do firmy?

Szukając odpowiednich szaf do firmy, właściciel musi uwzględnić szereg czynników. Bardzo ważne jest, by ustalić jak szafy powinny być duże. Chodzi o to, by pasowały one do przestrzeni biura, a jednocześnie były w stanie pomieścić wszelką niezbędną dokumentację. Pytanie również, jak szafki powinny wyglądać w środku? Lepiej, by zawierały tradycyjne półki, a może bardziej przydatne będą szuflady?

W gąszczu tych szczegółów, można dojść do jednej konkluzji. Aby zakupić odpowiednią szafkę, należy mieć szeroki wybór asortymentu, tak, aby dopasować ją do swoich potrzeb i oczekiwań. A bogatą ofertę posiada sklep internetowy GAUDIA. To właśnie tam warto rozejrzeć się za odpowiednią szafką metalową.

Jakie szafki metalowe oferuje sklep GAUDIA?

GAUDIA Wyposażenie oferuje rozwiązania, które sprawdzają się w niemal każdej branży. Poszczególne szafki charakteryzują się dużą różnorodnością. Mogą być jednodrzwiowe, posiadać drzwi przesuwane albo specjalne żaluzje. Większość propozycji umożliwia indywidualnie dopasowanie wysokości półek, co pozwala na optymalne wykorzystanie miejsca wewnątrz nich. Szafki posiadają także atestowane zamki kluczowe, co zwiększa ochronę przechowywanych w nich ważnych i poufnych dokumentów. Meble różnią się wielkością i wymiarami, będą więc odpowiednie dla małych biur, jak i dużych przedsiębiorstw. Aby zapoznać się z szeroką ofertą sklepu, wystarczy odwiedzić ich stronę internetową: https://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/szafy-metalowe/.

Metalowe szafki to idealne rozwiązanie dla każdego biura. Solidne wykonane półki nie uginają się pod wpływem ciężaru, a zawiasy umożliwiają szerokie otwieranie drzwi. Łatwość przechowywania dokumentów, a także duża dowolność w ich porządkowaniu to ogromne zalety. Z pewnością wszelka dokumentacja biurowa powinna być dobrze chroniona, a jednocześnie pozostawać w zasięgu ręki. Odpowiednio dopasowane szafki metalowe, pochodzące od sprawdzonego i zaufanego producenta, z pewnością w 100 procent spełnią powierzone im zadanie i będę ułatwiać pracę administracją.

Współczesne narzędzia i metody efektywnego zarządzania pracownikami

0
Współczesne narzędzia i metody efektywnego zarządzania pracownikami

Jak w XXI wieku skutecznie zarządzać pracownikami? Po jakie metody i narzędzia dostępne na rynku warto sięgnąć, by wymiernie ocenić kompetencje i potencjał rozwojowy osób zatrudnionych w firmie? Jak w konsekwencji odpowiedzieć na potrzeby pracowników i sprawić, by odpowiednie zarządzanie personelem przyniosło poprawę efektywności wykonywanej przez nich pracy?

ZOBACZ TEŻ